2011.11.17.
21:15

Írta: Csingcsung

ki kicsoda

Blakawt = Dávid

Háttér sztori:

Úgy néz ki Dávid életében maradandó nyomot hagyott már is, hogy kb 2-3 naponta 1-2 órán át áramszünetünk (black out (angolul) blakawt (krioul)) van. Sőt, amikor arról folyt a lakótársakkal a vita, hogy melyik rosszabb helyzet, amikor áramod nincs vagy amikor folyóvized, Dávid volt az egyetlen, aki az áramot hiányolta jobban. A kettős kimaradás is előfordult már kétszer, azaz amikor se vizünk se áramunk. (Illetve a blakawtnak különböző vicces áthallásai is vannak.)

Amúgy áramszünetre teljesen felkészült a csapat, mindenkinek van bányászlámpája és van valami nagyobb közösségi világítónk is és most már lassan a generátort is beszerelik, ami ilyenkor nagy hiány az inkább a légondi szerintem. 

Csingcsung = Petra

Háttér sztori:

A tengerparti hétvégén este a tűz körül beszélgettünk, amikor odajött hozzám egy helyi gyerek, hogy kínai vagyok-e, aznap este még egy gyerek megkérdezte ugyanezt. Később a városban felfigyeltünk rá, hogy az utcán a gyerekek Csingcsungnak hívnak engem. Dávidot egyszerűen "white boy"-nak hívják, ha együtt megyünk akkor néha "whites"-nak is becéznek minket, ez egyébként annyra nem számít kedvesnek, de nem is bántó.

Szerintem elég meglepő, hogy azt hiszik kínai vagyok, de állítólag mivel alacsony vagyok és "fekete" hajú (ami már nem igaz) akkor az itt már kínainak számít. Azért nagy ritkán valakiben felmerül, hogy lehet, hogy inkább spanyol vagyok.

Egyébként itt rengeteg gyerek mászkál az utcákon vagy játszanak vagy gyümölcsöt árusítanak vagy bámészkodnak. A legdurvább az amikor vége az iskolának, akkor egyszer csak elözönlik az utcákat, persze mindenki egyenruhában, szépen csinosan. 

A gyerekeknek nagyon tetszik, hogy fehérek vagyunk, mindig köszönnek megkérdik, hogy hogy vagyunk és meg is fogdosnak minket. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://badbadwan.blog.hu/api/trackback/id/tr803390896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása